Potrpíte si na kvalitních věcech, zklamali jste se v šablonovém řešení nebo váš web navštěvuje přes 50 tisíc uživatelů měsíčně? Řešením je web na míru. 1% rozdíl v konverzním poměru, 2× vyšší organická návštěvnost během měsíce nebo o 30 % nižší cena za proklik udělá ve vašich prodejích hodně. A web na míru všechno tohle dokáže.
Weby tvoříme v programovacích jazycích PHP, PHP Symphony, HTML, CSS, React, JavaScript, MySQL, TWIG nebo SCSS. Vždy tak pro vás vybereme nejvhodnější řešení. Web vytvořený na míru si navíc zvládnete editovat sami bez naší pomoci. Administrativní systém je rychlý a umožňuje toho spravovat mnohem víc v porovnání s WordPress webem. Nebojte, vše vám vysvětlíme a ukážeme. Ale pokud budete chtít, správu webu vezmeme za vás.
Rádi přeprogramujeme šablonový web nebo vytvoříme nový se vším všudy. Jak postupujeme?
• Nejprve zanalyzujeme vaše potřeby – byznysové cíle a funkce, které si na webu přejete mít.
• Navrhneme informační architekturu webu a strukturu jednotlivých stránek (wireframe).
• Web otextujeme tak, aby se zobrazoval na předních příčkách ve výsledcích vyhledávání a přesvědčil vaše zákazníky k nákupu.
• Také navrhneme vizuální design a web vyvineme.
• Následně web otestujeme, spustíme a zkontrolujeme, jestli vše funguje, jak má.
Také nastavíme veškerou analytiku, abyste věděli, jak si váš web vede, a optimalizujeme i rychlost načítání.
Cena za tvorbu webu na míru se liší podle velikosti webu, jeho složitosti, požadovaných funkcí a složitosti designu. Obecně ale platí, že cena za jednoduchý web se pohybuje v rozmezí od 10 000 do 30 000 Kč. Složitější weby, které obsahují několik podstránek, stojí mezi 30 000 až 100 000 Kč, komplexní weby a e-shopy se mohou vyšplhat až k 300 000 Kč. Přečtěte si, co všechno se za tvorbou webu skrývá a s jakou cenou počítat.
Tvorba kvalitního webu není otázkou několika dní, ale spíše týdnů až měsíců. Jaké všechny aktivity zahrnuje? Vývoj, tvorbu obsahu, návrh designu, následné testování a optimalizaci.
Dobrý web by měl mít přehledný a intuitivní design, který usnadní uživatelům navigaci. Stránky by měly být rychlé a responzivní. Obsah na webu by měl být relevantní a poskytnout návštěvníkům všechny potřebné informace. Součástí webu by měli být i kontaktní údaje, aby měl návštěvník možnost se snadno spojit s firmou. Kromě toho by měl web obsahovat jasně viditelnou výzvu k akci (CTA), která návštěvníka navede k dalšímu kroku, ať už jde o nákup, registraci nebo zanechání poptávky.
Web je takový online domov pro vaše podnikání. Na webu uživatelé najdou všechny potřebné informace, zjistí, jakými způsoby se s vámi můžou spojit, a navíc mají možnost nakoupit vaše produkty. Díky webu tak oslovíte širší publikum, posílíte důvěryhodnost vaší značky a poskytnete zákazníkům snadný přístup k vašim produktům.