Marketing  |  PPC  |  Přečteno 1482 x
Vytváříme facebookové kampaně a příspěvky, které měsíčně generují nákupy za 6,3 milionů korun
Avenberg je český e-shop, který nabízí vše pro dům a zahradu. Lidé u něj nakupují kvůli širokému výběru nábytku, elektra a nářadí, nízkým cenám a rychlému dodání. Co Avenberg získal tím, že nám předal tvorbu reklam a správu sociálních sítích?
banner

V polovině května jsme pro společnost Avenberg převzali správu sociálních sítí a tvorbu reklam na Facebooku. Vytváříme facebookové kampaně a facebookové příspěvky, které mají skvělé výsledky a měsíčně generují nákupy za 6,3 milionů korun. Jak se nám to povedlo?

 

Na Facebooku jsme získali přes 3 000 nových fanoušků 

Provedli jsme analýzu facebookové stránky Avenberg a propojili ji s Facebook pixelem, abychom zjistili, kteří návštěvníci na web přicházejí z facebookových reklam a jak se na něm chovají. Zjistili jsme, kdo jsou fanoušci Avenbergu, kdy jsou online a jaký obsah je nejvíce zajímá. Podle výsledků jsme nastavili strategii, která vede k efektivnímu dosahování klientových cílů. 

Sdílením kvalitního obsahu, pravidelným postováním v časy, kdy jsou zákazníci nejvíce aktivní, a propagací příspěvků jsme dosáhli zvýšení počtu fanoušků o 2 967 za tři měsíce. I v současnosti fanoušků rychle přibývá.
 

Co se nám na Facebooku povedlo v číslech?

•    Průměrný dosah našich placených příspěvků je 18 344 lidí. 
•    Za posledních 5 měsíců jsme zasáhli 7 677 473 uživatelů.
•    Celkem se u příspěvků zapojilo (lajklo, komentovalo nebo sdílelo) 154 917 uživatelů.
•    U videí jsme dosáhli celkové sledovanosti 32 815 lidí.
•    Proklikovost (CTR) našich příspěvků je 6,84 %.
•    Celkem naše příspěvky okomentovalo 1 116 uživatelů.

 

Kolik peněz díky reklamám Avenberg vydělá?

Příspěvky, které vytváříme, také podporujeme pravidelnou částkou. Kromě toho jsme spustili několik komplexnějších kampaní, včetně Page like kampaní a remarketingu s cílem zvýšit návštěvnost webu a podpořit konverze, budovat brand awareness a rozšířit fanouškovskou základnu. 

Díky tomu je hodnota nákupů na e-shopu Avenberg 80krát vyšší než výdaje vynaložené za reklamy.

 

Chcete také zvýšit své prodeje díky reklamám a nevíte, jak na to?

V dnešním světě je těžké zaujmout. Reklama, která přitáhne pozornost a donutí zákazníky nejen kliknout, ale i nakoupit, je proto mistrovské dílo. Nevíte, jak na ni? Nechte ji na nás. Víme, jak nastavit, vytvořit a optimalizovat reklamu, pomůžeme vám získat více fanoušků na Facebooku a proměníme vaše podnikání v business snů.
 

Zanechte nám svůj e-mail
a odebírejte více podobných článků
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Máte zájem o pomoc s PPC reklamou?

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Napište mi, s čím potřebujete pomoci, a pojďme se sejít

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Jste nespokojení? Neplatíte
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy