banner

Vytváříme facebookové kampaně a příspěvky, které měsíčně generují nákupy za 6,3 milionů korun

Přečteno 2305 x
Avenberg je český e-shop, který nabízí vše pro dům a zahradu. Lidé u něj nakupují kvůli širokému výběru nábytku, elektra a nářadí, nízkým cenám a rychlému dodání. Co Avenberg získal tím, že nám předal tvorbu reklam a správu sociálních sítích?

V polovině května jsme pro společnost Avenberg převzali správu sociálních sítí a tvorbu reklam na Facebooku. Vytváříme facebookové kampaně a facebookové příspěvky, které mají skvělé výsledky a měsíčně generují nákupy za 6,3 milionů korun. Jak se nám to povedlo?

 

Na Facebooku jsme získali přes 3 000 nových fanoušků 

Provedli jsme analýzu facebookové stránky Avenberg a propojili ji s Facebook pixelem, abychom zjistili, kteří návštěvníci na web přicházejí z facebookových reklam a jak se na něm chovají. Zjistili jsme, kdo jsou fanoušci Avenbergu, kdy jsou online a jaký obsah je nejvíce zajímá. Podle výsledků jsme nastavili strategii, která vede k efektivnímu dosahování klientových cílů. 

Sdílením kvalitního obsahu, pravidelným postováním v časy, kdy jsou zákazníci nejvíce aktivní, a propagací příspěvků jsme dosáhli zvýšení počtu fanoušků o 2 967 za tři měsíce. I v současnosti fanoušků rychle přibývá.
 

Co se nám na Facebooku povedlo v číslech?

•    Průměrný dosah našich placených příspěvků je 18 344 lidí. 
•    Za posledních 5 měsíců jsme zasáhli 7 677 473 uživatelů.
•    Celkem se u příspěvků zapojilo (lajklo, komentovalo nebo sdílelo) 154 917 uživatelů.
•    U videí jsme dosáhli celkové sledovanosti 32 815 lidí.
•    Proklikovost (CTR) našich příspěvků je 6,84 %.
•    Celkem naše příspěvky okomentovalo 1 116 uživatelů.

 

Kolik peněz díky reklamám Avenberg vydělá?

Příspěvky, které vytváříme, také podporujeme pravidelnou částkou. Kromě toho jsme spustili několik komplexnějších kampaní, včetně Page like kampaní a remarketingu s cílem zvýšit návštěvnost webu a podpořit konverze, budovat brand awareness a rozšířit fanouškovskou základnu. 

Díky tomu je hodnota nákupů na e-shopu Avenberg 80krát vyšší než výdaje vynaložené za reklamy.

 

Chcete také zvýšit své prodeje díky reklamám a nevíte, jak na to?

V dnešním světě je těžké zaujmout. Reklama, která přitáhne pozornost a donutí zákazníky nejen kliknout, ale i nakoupit, je proto mistrovské dílo. Nevíte, jak na ni? Nechte ji na nás. Víme, jak nastavit, vytvořit a optimalizovat reklamu, pomůžeme vám získat více fanoušků na Facebooku a proměníme vaše podnikání v business snů.
 

Zanechte nám svůj e-mail
a odebírejte více podobných článků
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Máte zájem o pomoc s PPC reklamou?

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Marketing
Web myTimi jako výkladní skříň špičkového SEO – růst ze 60 000 na 140 000 návštěv ročně
V myTimi pomáháme našim klientům získávat zákazníky díky marketingu a obchodu a poté je udržet díky zákaznickému servisu. S námi jsou všechny náklady v podnikání variabilní v jakékoliv fázi.
Přečíst
Marketing
Fingo.cz jsme díky zpětným odkazům zvýšili organickou návštěvnost o 432 %
Fingo pomáhá lidem se lépe orientovat ve financích a najít nejlepší investiční příležitosti, hypotéky nebo životní pojištění pomocí srovnávacích kalkulaček. Proto si moc dobře spočítali, že mají příliš vysokou cenu za lead a potřebují posílit organickou návštěvnost.
Přečíst
Marketing
Společnost BO! reality a finance získala 183 relevantních zájemců o zaměstnání díky kariérnímu webu a reklamní kampani
Realitní kancelář BO! reality a finance založili dlouholetí odborníci v oboru, kteří přináší moderní postupy do světa realit. Svým klientům nabízí pomoc s koupí, prodejem, rekonstrukcí nebo pronájmem nemovitostí. Společnost klientům nepomáhá jen čistě v oblasti nemovitostí, ale bere v potaz i finance, které se s nemovitostmi pojí.
Přečíst
Marketing
Vytvořili jsme korporátní web s rodinnou atmosférou
Společnost NESS Czech patří mezi největší poskytovatele IT služeb v České republice. Je součástí mezinárodní skupiny NESS Digital Engineering – její kanceláře a inovační centra najdete v USA, Evropě, na Blízkém východě i v Asii.
Přečíst

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025