banner

Jak pomáháme firmě Ovoce do práce se zákaznickým servisem?

Přečteno 3260 x
Jedním z našich předních a dlouhodobých B2B zákazníků je firma Ovoce do práce, pro kterou zařizujeme správu objednávek a zákaznický servis. Víte, jaké jsou výhody převedení zákaznické podpory?

Ovoce do práce je zdravou alternativou ke svačině

Ovoce do práce je 1. společností v České republice, která se specializuje na dovoz čerstvého a kvalitního ovoce do firem. Nabízí zdravou alternativu k automatům na sušenky a bagety. Denně rozvezou až 100 různých objednávek do firem po celé České republice. Víte, jaké jsou výhody převedení zákaznické podpory k nám do myTimi? 

 

Více času na důležitější práci

Díky převedení zákaznické podpory na myTimi má náš klient Tomáš Jeníček více času na ostatní úkoly, které nelze provádět v zastoupení, a tak je jeho práce efektivnější. Získává tím čas na kontrolu kvality ovoce a přesnost kurýrů, kteří tak zvyšují spokojenost zákazníků, a tím i úspěšné vedení firmy jako takové. Skrze e-mail komunikujeme denně se zákazníky, kteří si objednávají ovoce pro své zaměstnance a vyřizujeme jak rutinní objednávky, tak poptávky po sezonním ovoci. Přečtěte si, jak nastavit komunikační strategii.

 

Máte zájem o podobnou službu?

 

Pomoc od myTimi je výhodnější než zaměstnanec

A ptáte se proč? Nejenže v myTimi jsme schopni díky široké škále zkušeností různých zaměstnanců obstarat téměř cokoliv, ale je to také výhodnější volba z hlediska financí. Jako zaměstnavatel platíte svému zaměstnanci mzdu, se kterou se pojí i odvody za sociální a zdravotní pojištění, tedy superhrubá mzda. S myTimi tyto starosti nemáte a platíte jen za skutečně odvedenou práci. Vyhněte se těmto povinnostem i vy. Kompletní zákaznický servis jsme totiž schopni obstarat v rámci půl hodiny až hodiny denně a díky balíčku, který si klient vybral, dokáže ročně ušetřit až 400 000 Kč! Obyčejně by totiž zaměstnanci platil například 160 Kč/hod., za 8 hodin práce tedy 1 280 Kč + odvody (34 %) 448 Kč. Celkem 1 715 Kč na den. Zatímco služby myTimi se pohybují okolo 300 Kč na den, dle potřeby a vytíženosti. 


Kolik času a peněz jsme schopni klientovi ušetřit?

Velkou výhodou virtuální asistence je skutečnost, že pracujeme jen tehdy pokud je to potřeba. Klient nás tedy neplatí za 8 hodin denně, ale vždy jen za skutečně odvedenou práci. Měsíčně klientovi šetříme až 30 hodin, což ročně činí až 360 hodin času. V tabulce níže se podívejte, kolik peněz s námi Ovoce do práce ušetří.

 

  Zaměstnanec myTimi
Strávený čas 1 hodina 1 hodina
Zaplacený čas 8 hodin 1 hodina
Měsíční náklady 40 000 Kč / SHM 7 500 Kč
Roční náklady 480 000 Kč 90 000 Kč


Mluvíme tedy o rozdílu až 390 000 Kč! Veškerá práce je hotová a zákazníci jsou spokojeni. Tak co se tedy vyplatí víc? 

 

Přemýšlíte, jak se postarat o bezproblémový a rychlý zákaznický servis?

Dobře fungující zákaznický servis je jedním z faktorů, díky kterému se budou vaši zákazníci rádi vracet. Vzhledem k doporučení je také skvělou reklamou. 
Právě proto se snažíme našim klientům vždy zaručit nejlepší zákaznický servis jak od nás pro ně, tak i jménem jejich firmy. S tímto procesem již máme mnoho zkušeností a rádi je poskytneme i vám! 

 

Zanechte nám svůj e-mail
a odebírejte více podobných článků
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Máte zájem o zákaznický servis?

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Zákaznický servis
Danča Hájková díky našemu zákaznickému servisu ušetří 30 % ročních nákladů
Danča Hájková je fitness trenérka, která vlastní fitness centrum v Kladně a také online fit členství, ve kterém nabízí kompletní program pro ženy – video cvičení, jídelníčky a online poradnu. Na této online platformě pomáhá členkám s hubnutím, tvarováním postavy i se zdravým životním stylem. Klientky tak mohou její služby využívat odkudkoliv a kdykoliv.
Přečíst
Zákaznický servis
Jak jsme pomohli Liftago dohnat kapacitní ztrátu bez nabírání nových zaměstnanců?
Společnost Liftago je taxislužba, která nabízí své služby ve většině krajských měst v České republice a v Bratislavě. Převáží zákazníky, ale také zásilky pro firmy, restaurace nebo eshopy. Díky oblíbené aplikaci a vysokému počtu řidičů můžou Váš požadavek vyřešit do pár minut.
Přečíst
Zákaznický servis
Společnosti Alkohol.cz jsme ušetřili 52 % mzdových nákladů
Dobrý pití z celýho světa – Alkohol.cz je největší e-shop s alkoholickými nápoji v České republice se sídlem v Praze. Zajišťuje zákazníkům jak standardní, tak expresní doručení ve spolupráci se společnostmi jako Liftago nebo Messenger. Za dobu svého působení svým zákazníkům dodal miliony lahví a v současnosti na eshopu nabízí několik tisíc produktů z různých kategorií.
Přečíst
Zákaznický servis
Jak pomocí outsourcingu šetříme čas i náklady firmě Mementerra
Firma Mementerra se věnuje výrobě vzpomínkových knih a doplňků k nim, které prodává na stejnojmenném e-shopu. S rozšiřující se nabídkou produktů a služeb vzrůstá i počet zákazníků, se kterými je třeba jednat a vyřizovat jejich objednávky. Tím narůstá i čas, který je nutné zákaznickému servisu věnovat. A proto společnost oslovila nás.
Přečíst

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025