banner

Vzhůru dolů aneb jak jsme se postarali o sociální sítě?

Přečteno 2564 x
Martin Michálek nás před časem oslovil, zda bychom mu pomohli s marketingem a administrativou. Konkrétně se správou sociálních sítí, organizací frontend školení i webinářů a celkovou komunikací se zájemci o tuto formu vzdělávání. Jaké jsou výsledky naší spolupráce?

Zapojili jsme stávající fanoušky

Sociální sítě jako Instagram a Facebook jsme převzali ke konci roku 2019.
Na Facebooku jsme i navzdory negativním dopadům pandemie navýšili počet fanoušků o 8 % a engagement vzrostl o celých 40 %. Od počátku spolupráce jsme zveřejnili přes 200 příspěvků s celkovým engagementem 22 000. Celkové rozdíly jsme pro vás zaznamenali do tabulky níže:
 

Vzhůru dolů
Facebook
Před zahájením naší spolupráce
(červenec - září 2019)
V rámci správy myTimi
(leden - březen 2020)
Page likes 1 677 1 803
CTR 4,96 % 7,87 %
Engagement 7 828 10 957
Prokliky 7 208 9 935
Lajky 528 886
Komentáře 49 92
Sdílení 43 44

 

Z výše zmíněných statistik vyplývá, že jsme navýšili především CTR i engagement a posílili fanouškovskou základnu. Správou Facebooku jsme pozvedli kvalitu komunikace a je vidět, že tato změna se setkala s úspěchem. Správa klientských sociálních sítí od myTimi vychází měsíčně v průměru na 5 000 Kč.


Virtuální asistence a pomoc při organizaci školení

V rámci virtuální asistence sledujeme každý den email a zaznamenáváme objednávky na konkrétní školení a webináře. Klient se tak může naplno soustředit na přípravu samotných kurzů. Vyřídíme objednávku, zařídíme občerstvení, připravíme certifikáty pro účastníky a to vše v rámci zhruba 1,5 hodiny denně. Martin si tak šetří své nervy s administrativou, ale zároveň i finance, protože svůj čas může věnovat odborným činnostem, na kterých je založený jeho business.

 

Nevíte, jak zaujmout na sociálních sítích? 

Komunikace na sociálních sítích je v dnešní době esenciální. Věděli jste, že denně na nich člověk stráví 2 hod. a 23 min.? Efektivní využívání sociálních sítí vám dokáže zvednout obrat o desítky procent. Přečtěte si, jak správně nastavit marketingový plán. Jestli nemáte čas, nebo jen chcete snížit náklady, delegujte správu na nás. V myTimi máme s online marketingem bohaté zkušenosti a rádi pro vás nastavíme procesy tak, aby fungovaly. 
 

Máte zájem o správu sociálních sítí?

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Marketing
Web myTimi jako výkladní skříň špičkového SEO – růst ze 60 000 na 140 000 návštěv ročně
V myTimi pomáháme našim klientům získávat zákazníky díky marketingu a obchodu a poté je udržet díky zákaznickému servisu. S námi jsou všechny náklady v podnikání variabilní v jakékoliv fázi.
Přečíst
Marketing
Fingo.cz jsme díky zpětným odkazům zvýšili organickou návštěvnost o 432 %
Fingo pomáhá lidem se lépe orientovat ve financích a najít nejlepší investiční příležitosti, hypotéky nebo životní pojištění pomocí srovnávacích kalkulaček. Proto si moc dobře spočítali, že mají příliš vysokou cenu za lead a potřebují posílit organickou návštěvnost.
Přečíst
Marketing
Společnost BO! reality a finance získala 183 relevantních zájemců o zaměstnání díky kariérnímu webu a reklamní kampani
Realitní kancelář BO! reality a finance založili dlouholetí odborníci v oboru, kteří přináší moderní postupy do světa realit. Svým klientům nabízí pomoc s koupí, prodejem, rekonstrukcí nebo pronájmem nemovitostí. Společnost klientům nepomáhá jen čistě v oblasti nemovitostí, ale bere v potaz i finance, které se s nemovitostmi pojí.
Přečíst
Marketing
Vytvořili jsme korporátní web s rodinnou atmosférou
Společnost NESS Czech patří mezi největší poskytovatele IT služeb v České republice. Je součástí mezinárodní skupiny NESS Digital Engineering – její kanceláře a inovační centra najdete v USA, Evropě, na Blízkém východě i v Asii.
Přečíst

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025