Zákaznický servis

Udržet si stálého zákazníka je 7× levnější než získat nového.
Získejte zákaznický servis, který na sebe dokáže vydělat. Zákaznická péče nemusí být jen pasivní linkou. Pečujte správně o své zákazníky proaktivní komunikací a komplexně nastaveným zákaznickým servisem na míru vašemu oboru podnikání a potřebám. Vytvoříme pro vás zákaznickou podporu, která podpoří vaše marketingové a sales aktivity.
Chci nezávaznou nabídku
...
arrow down

Nechte svůj byznys vyrůst díky outsourcingu

f1
100 % dotažených ticketů do konce
95 % uzavíráme ve stejný den, kdy je obdržíme.
f1
Až o 20 % vyšší obrat díky proaktivnímu zákaznickému servisu
Zapojte do péče o zákazníky i upsell vašich produktů.
f1
Alokace hodin podle sezónnosti
S naší zákaznickou podporou dokážeme efektivně vykrýt všechny kapacity podle sezónnosti.
f1
Vyřízení více než 90 %
příchozích hovorů okamžitě

Naši operátoři dbají na příjemné vystupování.
Zákaznický servis jako podpora marketingových aktivit a salesu

Zákaznický servis jako podpora marketingových aktivit a salesu

Nenechte si ujít prodejní příležitost, kterou může zákaznický servis poskytnout. Udělejte z něj další prodejní kanál a zapojte do péče o zákazníky i jejich spokojenost a upsell vašich produktů. Nabízíme komplexní zákaznickou podporu, která vám pomůže zvýšit váš obrat. Naši operátoři během procesu zpracování objednávek proaktivně komunikují a přispívají k tomu, aby se vaši zákazníci vraceli.

Lepší jméno firmy díky profesionální komunikaci zákaznického servisu

Lepší jméno firmy díky profesionální komunikaci zákaznického servisu

Problémem zákaznických linek může být přílišná fluktuace zaměstnanců a jejich neprofesionální vystupování. V důsledku toho zákazníci vnímají zákaznický servis spíš negativně a už se k opakovanému nákupu nevrací. Naši operátoři jsou oproti běžné praxi 100% inhouse. Zajišťujeme jejich maximální motivaci, příjemné vystupování a dotažení zákaznického servisu do maxima. S naší zákaznickou podporou dokážeme efektivně vykrýt všechny kapacity podle sezónnosti.

Chci pečovat o zákazníky

S námi je vše jednoduché

1
Zadáte nezávaznou poptávku a domluvíme se na spolupráci.
2
V domluveném rozsahu za vás převezmeme zákaznický servis.
3
Uspoříte čas a peníze za vlastního zaměstnance.
Chci nezávaznou nabídku
google logo
Recenze 67 zákazníků
4,7 review star
Kvalitní zákaznická péče díky měření a reportingu

Kvalitní zákaznická péče díky měření a reportingu

Náš zákaznický servis podléhá oproti běžné praxi pravidelným reportingům a měření všech aktivit. Je pro nás důležité, aby operátoři odváděli kvalitní práci v co nejrychlejším čase. Měříme:

  • Nákladovost odbavení, které u nás vyjde v průměru na 30 Kč.
  • Rychlost odbavené komunikace, která je v průměru do 2 hodin. 
  • Rychlost uzavření ticketu – 95 % uzavíráme ve stejný den, kdy je obdržíme. 
  • Počet komunikací pro uzavření ticketu, který je v průměru 2,5 dotazů. 
Buďte o krok napřed a udělejte ze zákaznického servisu svou konkurenční výhodu

Buďte o krok napřed a udělejte ze zákaznického servisu svou konkurenční výhodu

Vytvořte ze zákaznické podpory komplexní službu a zvyšte spokojenost zákazníků díky rychlé, transparentní a profesionální komunikaci. Zákazník se na vás nemusí obracet jen s reklamací. Díky kvalitní podpoře z něj můžete udělat pravidelného nakupujícího. Naši operátoři provádějí zpětné telefonáty ohledně spokojenosti. Získejte dobré recenze a ohodnocení na Google a Heurece.

Chci pečovat o zákazníky

Už nám věří více než 327 zákazníků

B2C segment
B2B segment

Často kladené otázky

down up Jak myTimi přistupuje k zákaznickému servisu?

V myTimi zajišťujeme kompletní zákaznický servis na míru. Klientům nabízíme externí tým operátorů, který odbaví 95 % požadavků ještě tentýž den. Zákaznická podpora přitom není jen o řešení problémů – cíleně ji propojujeme s marketingem i obchodem, takže pomáháme například s upsellem nebo udržováním vztahů se stávajícími zákazníky.

down up Proč stojí za to outsourcovat zákaznickou linku?

Outsourcing je výhodný – šetří až 90 % nákladů na interní tým a zároveň zvyšuje spokojenost zákazníků až o 40 %. Navíc myTimi zajistí 100 % in‑house tým, který díky stabilitě a kvalitě komunikace zlepší reputaci značky. 

down up Jaké přínosy má kvalitní zákaznická péče?

Podle statistik 95 % spotřebitelů považuje zákaznický servis za klíčový faktor loajality a 93 % pravděpodobně opět nakoupí, pokud byla jejich zkušenost pozitivní. Naopak špatná zkušenost dokáže odradit až 78 % zákazníků. 

down up Co dělá zákaznická podpora?

Zákaznická podpora pomáhá klientům s orientací v produktech či službách. Kromě řešení problémů poskytuje i poradenství, jak nabídku co nejlépe využít. Kvalitní podpora buduje důvěru a loajalitu zákazníků. 

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Michal Mag
Michal Mag
Michal řídí oddělení zákaznického servisu a obchodu. Pomáhá nastavit základní procesy spolupráce a stará se o vztahy se zákazníkem a jeho spokojenost.
© myTimi s.r.o. 2025