I když budete tvořit kvalitní obsah a budovat síť zpětných odkazů, nic z toho nebude dávat smysl, pokud neopravíte technický stav webu, tedy technické SEO. Přes veškerou vaši snahu vás totiž bude Google ignorovat. Na co se zaměřit?
rychlost načítání stránek optimalizaci URL správné vyplnění metadat responzivitu interní prolinkování webu nastavení souborů robots.txt a sitemap.xml optimalizaci javascriptu eliminaci duplicitního obsahuNavrhneme konkrétní řešení, nebo za vás všechno rovnou opravíme a odstraníme.
Skvělé SEO se skládá ze 3 částí. Dobrý technický stav webu, kvalitní obsah a odkazový profil (seznam zpětných odkazů, které vedou na váš web) jsou podmínkou pro to, aby SEO fungovalo dobře a přivádělo poptávky.
Nejdřív ze všeho ale musíte mít perfektní web a ze zkušenosti víme, že oprava „jen“ technického SEO může výsledky zlepšit 2–3×. Pokud se tedy SEO nechcete kontinuálně věnovat, upravte aspoň technický stav, protože to je nutný základ.
SEO je zkratka z anglického výrazu „search engine optimization“ neboli optimalizace pro vyhledávače. Cílem SEO je zlepšit viditelnost webových stránek v organických výsledcích vyhledávání. O tom, co je SEO, jsme napsali i článek.
Technické SEO se zaměřuje na technické aspekty webu. Mezi hlavní oblasti patří rychlost načítání stránek, optimalizace URL, interní prolinkování, odstranění duplicitního obsahu a další faktory ovlivňující indexaci a výkon webu. Přečtěte si, jak technické SEO zlepšit.