Tipy a triky na lepší akvizice (outbound) a kde sehnat nový obchod

6. 3. 2020
Obchod Přečteno 36404 x

Jaké nástroje obsahového marketingu vám mohou pomoci? Co má content marketing společného se získáváním leadů? Jak obchod malých a středních podnikatelů může díky obsahovému marketingu růst? Co všechno je třeba znát, pokud je vaším cílem lead generation? A co dělat v případě, že nemáte na zaplacení seniorního zaměstnance?

 

Byznysové noviny

 

Co je content marketing a má něco společného s obchodem?

Co má tzv. obsahový marketing společného s obchodem a jak díky němu získat nové leady? Jednoduše! První nápovědu získáme již při definici toho, co to obsahový internetový marketing vlastně je a jaké jsou jeho cíle.

Tvořit, publikovat a distribuovat obsah, který rezonuje s cílovou skupinou, a přitom je kvalitní a cenný. Ať už se jedná o firemní blog či jiné formy obsahového marketingu, cíl je vždy stejný.

  • Získání pozornosti a generování potenciálních klientů.
  • Rozšíření zákaznické základny.
  • Rostoucí objemy prodeje.
  • Zvýšení povědomí o značce a budování důvěry se zákazníky.
  • Angažovanost online komunity uživatelů.

Z cílů vám musí být zřejmé, že získat lead a uzavřít obchod díky on-line marketingu s důrazem na content je hlavním záměrem celé obsahové strategie.

Copywriting je jedním ze způsobů, jak váš obchod může růst

Existuje několik nástrojů, jak generovat nové potenciální zákazníky, uspokojit ty stávající, budovat značku i důvěru v ní a zajistit si angažovanost komunity uživatelů.

Plno podnikatelů si pokládá otázku, proč copywriting a firemní blog. Ze stejného důvodu, jako následující další příklady obsahového marketingu.

  • Sociální sítě jako Facebook, Instagram, Twitter nebo LinkedIn.
  • Informační grafika šířená po výše zmíněných sociálních sítích.
  • Videoobsah, který lze prezentovat na webových stránkách, sociálních sítích nebo YouTube.
  • E-book neboli elektronická kniha zaslaná do e-mailu.
  • Vzdělávání v podobě přednášek a workshopů či dokonce webinářů (návaznost na videoobsah).
  • Soutěže ve formě kvízů a jiných her.
  • Podcasty se zajímavými hosty nebo o trendech ve vašem oboru.

 

Všechny výše zmíněné příklady jsou skvělými nástroji podpory prodeje!

Je cílem vašeho content marketingu tzv. lead generation?

Viděli jste, že cílů obsahového marketingu může být hned několik. Abyste získali leady, uzavřeli či sehnali obchod nebo dosáhli jiného kýženého výsledku, vžijte se nejen do byznysové strategie, ale také do pohledu zákazníka.

  • Zákazník potřebuje několik věcí: hledá pomoc, hledá informace, touží po zábavě, chce se vzdělávat nebo si něco koupit.
  • Byznysových cílů může být několik: zvýšení návštěvnosti, generování leadů, rostoucí prodeje, budování důvěry a dobré pověsti, brand awareness.

 

Pokud je vaším cílem získat lead a uzavřít obchod, musíte si v rámci tvorby obsahové strategie ujasnit hned několik věcí.

  1. Kdo je váš ideální klient? Navrhněte si personu.
  2. V jakých médiích a formátech se  vyskytuje? Udělejte si obsahový audit.
  3. Máte trpělivost? Content marketing je dlouhodobá investice.
  4. Víte, jak zapojit i vaše zaměstnance? Propagovat obsah by měli všichni ve společnosti.
  5. Víte, jak si zajistit zdroje? Tvorba obsahu by měla být pravidelná, přesto kvalitní!

Nevíte si rady s internetovým marketingem? myTimi vám pomůže!

Content marketing je náročná činnost a především dlouhodobá investice. Malé a střední podniky na firemní blog, správu sociálních sítí nebo tvorbu videa často nemají ani zdroje, ani čas. I z toho důvodu vznikl virtuální asistent myTimi, který moc dobře ví, jak na marketing a jakým způsobem spravovat stovky profilů na sociálních sítích.

Proč virtuální asistence? Cílem je ušetřit klientům tisíce hodin práce, zajistit 100 % zastupitelnost spolehlivých asistentů, poskytnout společnosti znalosti a dovednosti, které by při zaměstnání seniorních pracovníků naplno nevyužili nebo nebyli schopni zaplatit a také nabídnout jednu bezkonkurenční výhodu. Asistent je totiž levnější než zaměstnanec a vždy za něj platíte jen to, co opravdu využijete.

 

 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Obchod
Začněte obchodní jednání tím, že dáte slovo druhé straně – postřehy z praxe, které fungují
Náš Account Director Michal, který řídí 150 projektů, shrnuje své poznatky, jak vést obchodní jednání včetně praktických tipů pro úspěch už na první schůzce. V oboru je přes 10 let, takže přesně ví, jaké si stanovit benchmarky, kdy schůzku ukončit, a proč je některé obchody lepší ani neuzavírat.
Obchod
„Pitch deck a forecast? To ignoruji a házím do spamu.“ Miliardář Matěj Turek prozrazuje, jak získat investora
Získat investora neznamená jen sehnat peníze, ale najít partnera, který rozumí vašemu byznysu a sdílí vaši vizi. Většina zakladatelů ale dělá stejnou chybu: snaží se dojmout prezentacemi místo toho, aby ukázali fungující byznys. Jak to udělat správně? Co investoři skutečně chtějí? A co to je private equity? To všechno se dozvíte v článku, který vychází z rozhovoru s Matějem Turkem.
Obchod
Jak získat nové klienty: Proč rozhoduje segmentace, LTV a vytrvalost
Jak dnes oslovit klienta, který denně čelí záplavě e-mailů – a ještě ho přesvědčit, že právě vy jste ta správná volba? Nestačí mít dobrý produkt. Musíte mít i dobrý systém. Přečtěte si náš článek a zjistěte, jak získat nové klienty chytře, efektivně a bez toho, abyste pálili čas a peníze na špatné kontakty.
Obchod
Jak vytvořit dobré value proposition a USP?
Máte uživatelsky přívětivý web, nabízíte kvalitní produkt, a dokonce i reklamy vám běží naplno – přesto u vás zákazníci nenakupují? Možná vám chybí správně definovaná value proposition a USP. V článku vám ukážeme, jak odlišit svoji firmu od konkurence pomocí silných prodejních argumentů a hodnoty vaší firmy, na základě kterých nebudou zákazníci chtít váš produkt odmítnout.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025